четвер, 9 листопада 2017 р.

Проблеми перевернутого класу

Сьогодні перед викладачем, який викристовує технологію перевернутого класу може постати наступна Проблема: для успішного проведення перевернутого класу необхідно, щоб студент прийшов на заняття підготовленим, але студент до занять зазвичай не готується. Що робити?

Як говорить Володимир Миколайович Кухаренко, проблемна ситуація може виглядати наступним чином:
1. На занятті студенти говорять, що вони не готові. 
План роботи викладача:
  1. Бути готовим до їхньої неготовності. Підготувати матеріали, які введуть студента в курс справ. Виділити частину заняття на опрацювання теоретичного матеріалу (можна підготувати наперед міні-лекцію з кейсами для закріплення вивченого матеріалу).
  2. Попередити студентів, що такі дії з їхнього боку будуть неоцінені перший і останній раз. Для чого я пропоную встановити певні часові рамки для виконання завдань, з відповідною втратою балів студентом за спізнення та нвиконання.
  3. Завершити заняття, виконуючи частину очної роботи, яка може виконатися за час, що лишився. Інші завдання залишити на доопрацювання в позааудиторних умовах з обов'язковим часовим обмеженням та оцінюванням. Якщо в такий вид діяльності потрапляє групова робота - це питання до студентів. Наголосити, що Ваш час вони витратили і тепер повинні надолужити втрачене шляхом роботи у свій вільний час. 


2. На занятті студенти говорять, що вони готові, але перевірка показує, що вони підготовлені частково.
План роботи викладача:
  1. Я б розділила студентів на групи за рівнем їхньої підготовленості та почала різні види роботи. Непідготовлені студенти б самостійно на занятті за короткий час опрацювали теоретичні відомості. Підготовлені студенти б виконали б кейс, де давали б відповіді на якусь проблемну ситуацію, яка б показала розуміння теми і були оцінені. 
  2. Далі поділила слухачів знову і вони б виконали групові завдання, які повинні усунути недоліки розуміння матеріалу підготованою частиною студентів та допомогли непідготованим зрозуміти її. За що були б оцінені.
  3. За час, який лишився поконсультувала з практичними завданнями для подального виконання їх вдома.
  4. Нагадала б, що невиконання домашнього завдання буде наступного разу оцінено відніманням балів, а не їх плюсуванням.


3. На занятті студенти говорять, що вони готові і перевірка показує їх високу готовність.
План роботи викладача:

  1. Розділити студентів на групи, дати кейси, які покажуть, як група розуміє пройдений матеріал.
  2. Обговорити, що сподобалося, що не сподобалося, що студенти не зрозуміли. Пояснити всі, незрозумілі аспекти, ще раз зупинитися на важливих моментах. 
  3. Підготувати словесно студентів до продовження заняття. 
  4. Рухатися по плану.
  5. В кінці не забути їх похвалити за сумлінну працю.

Діяльність, яка повинна сприяти появі підгоовлених студентів:

  1. Щоб уникнути проблеми з непідготовленістю студентів до заняття я б скористалася вебінаром, який передбачаю в своєму курсі.
  2. Проводити таку діяльніть на мою думку потрібно днів за два до заняття. Обов'язково потрібно підготувати питання до студентів, які допоможуть мені зрозуміти, чи опрацювали вони теоретичний матеріал. 
  3. Якщо я бачитиму на вебінарі, що вони взагалі не готові, намагатимуся нагадати, що у нас заняття і що в такому випадку я за день до заняття мушу провести для них тестування, яке вони зобов'язані пройти на оцінку (передбачу в курсі тест, з оцінюванням та часовими рамками, які обговорю під час вебінару).
Також на вебінарі я зупинюся на важливих частинах теоретичних відомостей, дистанційних завданнях та тих, які їх чекатимуть на очному занятті.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Лицензия Creative Commons
Произведение «Системний аналіз складних систем управління» созданное автором по имени Ірина Юстик, публикуется на условиях лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.