Сьогодні перед викладачем, який
викристовує технологію перевернутого класу може постати наступна Проблема: для
успішного проведення перевернутого класу необхідно, щоб студент прийшов на
заняття підготовленим, але студент до занять зазвичай не готується. Що
робити?
3. На занятті студенти говорять, що вони готові і перевірка показує їх високу готовність.
Як говорить Володимир
Миколайович Кухаренко, проблемна ситуація може виглядати наступним чином:
1. На занятті студенти
говорять, що вони не готові.
План роботи викладача:
- Бути готовим до їхньої неготовності. Підготувати матеріали, які введуть студента в курс справ. Виділити частину заняття на опрацювання теоретичного матеріалу (можна підготувати наперед міні-лекцію з кейсами для закріплення вивченого матеріалу).
- Попередити студентів, що такі дії з їхнього боку будуть неоцінені перший і останній раз. Для чого я пропоную встановити певні часові рамки для виконання завдань, з відповідною втратою балів студентом за спізнення та нвиконання.
- Завершити заняття, виконуючи частину очної роботи, яка може виконатися за час, що лишився. Інші завдання залишити на доопрацювання в позааудиторних умовах з обов'язковим часовим обмеженням та оцінюванням. Якщо в такий вид діяльності потрапляє групова робота - це питання до студентів. Наголосити, що Ваш час вони витратили і тепер повинні надолужити втрачене шляхом роботи у свій вільний час.
2. На занятті студенти
говорять, що вони готові, але перевірка показує, що вони підготовлені частково.
План роботи викладача:
- Я б розділила студентів на групи за рівнем їхньої підготовленості та почала різні види роботи. Непідготовлені студенти б самостійно на занятті за короткий час опрацювали теоретичні відомості. Підготовлені студенти б виконали б кейс, де давали б відповіді на якусь проблемну ситуацію, яка б показала розуміння теми і були оцінені.
- Далі поділила слухачів знову і вони б виконали групові завдання, які повинні усунути недоліки розуміння матеріалу підготованою частиною студентів та допомогли непідготованим зрозуміти її. За що були б оцінені.
- За час, який лишився поконсультувала з практичними завданнями для подального виконання їх вдома.
- Нагадала б, що невиконання домашнього завдання буде наступного разу оцінено відніманням балів, а не їх плюсуванням.
3. На занятті студенти говорять, що вони готові і перевірка показує їх високу готовність.
План роботи викладача:
- Розділити студентів на групи, дати кейси, які покажуть, як група розуміє пройдений матеріал.
- Обговорити, що сподобалося, що не сподобалося, що студенти не зрозуміли. Пояснити всі, незрозумілі аспекти, ще раз зупинитися на важливих моментах.
- Підготувати словесно студентів до продовження заняття.
- Рухатися по плану.
- В кінці не забути їх похвалити за сумлінну працю.
Діяльність, яка повинна сприяти появі підгоовлених студентів:
- Щоб уникнути проблеми з непідготовленістю студентів до заняття я б скористалася вебінаром, який передбачаю в своєму курсі.
- Проводити таку діяльніть на мою думку потрібно днів за два до заняття. Обов'язково потрібно підготувати питання до студентів, які допоможуть мені зрозуміти, чи опрацювали вони теоретичний матеріал.
- Якщо я бачитиму на вебінарі, що вони взагалі не готові, намагатимуся нагадати, що у нас заняття і що в такому випадку я за день до заняття мушу провести для них тестування, яке вони зобов'язані пройти на оцінку (передбачу в курсі тест, з оцінюванням та часовими рамками, які обговорю під час вебінару).
Також на вебінарі я зупинюся на важливих частинах теоретичних відомостей, дистанційних завданнях та тих, які їх чекатимуть на очному занятті.
Немає коментарів:
Дописати коментар