1. Змішане навчання передбачає 30-70% дистанційних занять. У вищій школі це можливо?
На мою думку такий підхід не лише можливий, але його варто назвати необхідним, адже більшість студентів старших курсів навчаються за індивідуальним планом або переходять на заочну форму навчання.
Саме тому змішаний підхід до викладення матеріалу є оптимальним для збалансованого отримання знань і якісної підготовки фахівців.
2. Як Ви будете узгоджувати новий розклад занять з адміністрацією?
Оскільки у нас зараз значно зменшилася кількість аудиторних занять, саме для моїх дисциплін нічого особливого робити не потрібно: просто варто детально розписати всі діяльності курсу та організувати студентів.
Якщо говорити про узгодження таких речей на офіційному рівні - тут є проблеми, з якими я зіткрулася ще минулого року, коли намагалася про такі речі поговорити з керівництвом. У нас чомусь зміни не мають позитивного відгуку, люди звикли працювати в усталеному режимі. Але на кафедрі ініціативу підтримують, тому працюємо, як можемо.
3. Чи згодні Ви перейти на нову парадигму? Якщо да, то як?
Потихеньку намагаюся довгий час впроваджувати дистанційні технології, розробляти електронні курси, тому на нову парадигму я готова перейти. Курс, який був представлений для змішаного навчання - реальний та діє для різних потоків студентів, тому знання апробуються вже зараз. Також сподіваюся, що за цією ж технологією за час канікул розроблю свої курси (Основи роботизованого виробництва та Комп'ютерна техніка і організація обчислювальних робіт) для другого навчального семестру.
4. А як Ви собі уявляєте змішане навчання?
Для початку потрібно хоча б розробити змішані курси локально, але в майбутньому буде чудово створювати пов'язані курси за технологіями інтенсивної ординатури та самозмішування для опанування спільних компетентностей.
5. Що зміниться при використанні змішаного навчання?
На мою думку студенти стануть більш зацікавленими у навчанні, а ми зможемо розробити якісніші курси, які будуть краще відповідати вимогам сучасного ринку праці, стати більш гнучкими.
6. Як зміниться навантаження викладача при використанні змішаного навчання?
Якщо говорити про підготовку та розробку одного курсу - зрозуміло, що навантаження збільшується в декілька разів, але під час навчання такий курс легше коригувати і підлаштовувати під певний потік студентів. Тому краще попрацювати інтенсивніше на етапі підготовки і, тоді насолоджуватися процесом навчання, ніж мучитися від непорозумінь та проблем із засвоєнням знань студентами.
7. Що може підвищити якість навчання та зменшити навантаження вчителя?
Можна скористатися підбіркою навчальних матеріалів інших закладів. Наприклад, використати MOOCи Coursera та EdX в якості лекційних чи теоретичних матеріалів і вже від цієї інформації відштовхуватися під час розробки онлайнових та аудиторних діяльностей курсу. Також можна розробити підбірки на навчальні матеріали з різних джерел у блозі і використовувати їх в якості матеріалів підготовки до занять.
Дякую, Юлія! Дуже переконливо!
ВідповістиВидалитиІрино, як завжди, супер!
ВідповістиВидалити