Доброго дня, шановні слухачі курсу "Змішане навчання"!
Нещодавно ми колективно провели мозковий штурм на тему "Методи дистанційного навчання". В результаті було зібрано багато цікавих та корисних ідей, які я вирішила зібрати в хмару ключових слів, щоб виокремити головні поняття, які ми вважаємо за визначні для дистанційного навчання:
Як можемо побачити з хмари, більшість із нас стверджує, що основоположним для дистанційної діяльності є поняття "навчання", далі можна виокремити поняття "використання", "створення", "коментування", "інтелект" та "штучний".
Для себе я розумію ці поняття наступним чином:
- Слухач дистанційного курсу повинен навчатися використовувати знання, які він отримує, тому потрібно підкріплювати курси значною частиною практики.
- Слухач дистанційного курсу повинен вміти створювати (генерувати) нові знання, на основі інформації, яку він отримує в курсі.
- Слухач дистанційного курсу оперує не тільки знаннями, а й вміннями працювати спільно з іншими слухачами, приймає участь в обговоренні, коментує відповіді на завдання та діяльність своїх колег.
- Слухач дистанційного курсу використовує у своїй діяльності інтелектуальні надбання, які пропонує мережа Інтернет.
- Слухач дистанційного курсу може оперувати штучними технологіями для розширення області знань та набуття додаткових вмінь.
У своїй діяльності я використовую наступні методи:
- включення в діяльність інших дистанційних курсів;
- використання блогу;
- електронна пошта;
- форуми;
- відеоконференції.
Мені подобаються наступні форми занять:
- дистанційні уроки;
- конференції;
- семінари;
- ділові ігри;
- лабораторні роботи.
Планую проводити їх за допомогою засобів відеокомунікацій і інших можливостей мережі Інтернет і використовувати форуми. Вважаю, що студент, який постійно виконує практичні завдання, здобуває стійкі навички автоматизації. Теоретичні знання засвоюються без додаткових зусиль, оскільки підкріплені якісними завданнями. Особливо, якщо підкруплювати постійне засвоєння відеороликами з подачею методичних матеріалів.
Сподіваюся, що в майбутньому використання технологій дистанційного навчання дозволить створити єдине гіпермедія віртуальние освітнє середовище (гіпермедіа – модель, що передбачає використання нових інформаційних технологій при домінуючій ролі комп'ютерних телекомунікацій: відеороликів при одночасному широкому використанні різних хмарних сервісів, систем знань і штучного інтелекту. Віртуальність - коли можна легко послухати лекцію, виконати лабораторну на віртуальному стенді, знайти засоби для проектування, виконання розрахунків, моделювання спроектованого пристрою)
Серед поданих в чаті методів вважаю цікавими наступні методи:
- VR-вебінар (було б добре, коли можна не тільки переписуватися з іншими слухачам та бачити на екрані завдяки камері, а навіть доторкнутися до них)
- Навчальна гра онлайн
- Спільна робота над інтелект-картою
- Квест із завдань
- Інтелектуальні онлайн-ігри
- Хмари ключових слів
- Анімовані лекції
- Викладач – штучний інтелект
- Групова інфографіка
- Використання онлайн маніпуляторів
- Використання STEM-буків (чесно, не знаю цю технологію, але думаю, що це мабуть ефективно, почитаю ще про це)
- Ведення блогу і коментування його записів
- Колективне програмування групи роботів для демонстрації подій
- Розробка анімації результатів розрахунку
- Власний вибір форми навчання
- Створення портфоліо студента
- Розробка віртуальних моделей
На мою думку, Ви дуже гарно впоралися з роллю "експерта" у рамках мозкового штурму
ВідповістиВидалитиДуже дякую, на мою думку у нас на цьому курсі є багато чудових експертів, з яких потрібно брати приклад, Ви в тому числі!
ВидалитиІрино, Ви дуже лаконічно і при цьому грунтовно виклали інформцію і аналіз результатів спільної роботи. Але мені здається, що залежно від напрямку дисципліни трохи змінюються і методи, які застосовуються у навчанні.
ВідповістиВидалитиЗвичайно це так. Саме тому я і пишу, що використовую щось у своїй діяльності, адже можу тільки з власного досвіду виносити якісь судження.
Видалити