пʼятниця, 30 грудня 2016 р.

Знайомство з сервісом klout.com

Для виконання завдання нам потрібно було, використовуючи klout.com, проаналізувати свій рейтинг, знайти послідовників. Також потрібно описати враження від сервісу, чи є в ньому цінність для куратора?

Моя робота над завданням почалася з опрацювання інформації про сервіс, в результаті чого можна зробити наступні висновки.

Вікіпедія [https://ru.wikipedia.org/wiki/Kloutінформує, що:
Klout є середовищем, яке оцінює ступінь впливу (використовуючи показники Twitter) користувача в мережі:
  • скількох авторів відстежує користувач,
  • скільки авторів відстежують користувача,
  • кількість ретвітів,
  • згадки в списках авторів,
  • за якими спам/мертвими авторами він стежить,
  • який ступінь впливу тих, кого він ретвітнув,
  • кількість приватних повідомлень.
Отримана інформація об'єднується з інформацією на Facebook, коментарями, відмітками про публікації, які подобаються, кількістю друзів. Всі ці дані відображаються в «Klout Score», який показує ступінь впливу користувача в соціальних мережах.

З публікації Михайла Пономаренка [https://goo.gl/Gm4CyB] можна краще зрозуміти сутність сервсу.
The Klout Score оцінює наш вплив на людей, які відслудковують нас в певній соціальній мережі. Кожен раз, коли ми створюємо контент або вступаємо в спілкування в людьми, ми впливаємо на нашу аудиторію.

Оцінка рейтингу проводиться за трьома параметрами:
1. На яку кількість користувачів ми впливаємо;
2. Оцінка зони нашого впливу;
3. Реакція аудиторії на наш вплив.


Далі я приєдналася до сервісу за допомогою Facebook і приєднала інші сервіси, якими я користуюся.
Результатом роботи стала наступна інформація:

З такого результату я можу зробти декілька висновків:
1. Мені потрібно активніше працювати з твітер, оскільки я майже його не використовую в якості платформи, на якій я публікую інформацію, а тільки читаю інформації інших користувачів і ділюся нею. А бути фоловером - це тільки початковий етап роботи куратора змісту. Тому надалі моє метою є поширення корисної інформації, створення хороших підбірок за темою курування (правда тему я точно змінюватиму, ідеї на цей рахунок уже з'явилися), створення робочого поля і приєднання до спільнот за темою курування.
2. Рейтинг звісно малий, але я не засмучуюся, оскільки знаю, що ситуація зміниться. 
3. Серевіс зручно використовувати для пошуку користувачів за обраними тематиками, для детального аналізу своєї діяльності і виявлення людей, слідувати за якими не варто.
4. Також мені потрібно навчитися створювати інформацію, яка буде актуальною та попитовою в соц. мережах.
5. Варто почати спілкування з іншими користувачами twitter та facebook.

Певні кроки до свого розвитку я зробила, знайшла цікаві публікації інших користувачів, на які потрібно звернути увагу, збільшила коло людей, за якими слідую. Роботу розпочато, бажання до росту в якості куратора контенту сильне та цілеспрямоване, тому буду розвиватися.

Цінність для куратора вмісту сервіс в певній мірі має, але на мою думку не варто занадто зосереджуватися на рості свого рейтингу, оскільки можна забути про основну мету нашої діяльності - поширенні якісної, орієнтованої на певну тематику інформації, яка забезпечить розвиток користувачів, які цю інформацію відслідковують.
Для реклами себе як куратора контенту цей сервіс, на мою думку, можна назвати першим маркером, який варто контролювати. Тим неменш, для мене, як для початківця-куратора, таке питання поки не стоїть першочерговим - головне опанувати методи правильного курування контенту, а тоді думати про рейтинги. 
Дякую тюторам за можливість познайомитися з Klout.com, в закладки середовище додала і буду використовувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Лицензия Creative Commons
Произведение «Системний аналіз складних систем управління» созданное автором по имени Ірина Юстик, публикуется на условиях лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.