вівторок, 15 листопада 2016 р.

Звіт по роботі на другому тижні навчання

Нарешті я виконала завдання з другого тижня навчання.
Вся інформація, яку ми опрацювали була корисною, об'ємною та змусила плідно попрацювати.
Знайомства з новими для себе речами було предостатньо, що мене приводить у радісний стан, оскільки довелося стільки всього вивчити.

В результаті зробила для себе наступні висновки:
1. Куратор змісту - це відповідальна професія, навіть призвання, яке змушує бути в постійному пошуку інформації за обраною тематикою.
2. Куратор змісту повинен бути комунікабельним і в курсі роботи з новітніми технологіями та сервісами, оскільки без цього він не зможе ефективно та швидко надавати доступ до потрібної інформації колу своїх читачів.
3. Куратор змісту - своєрідний маркетолог, який може маніпулювати інформацією для поширення в маси, що несе своєрідний рекламний характер. Це можна і потрібно використовувати, оскільки так з'являються нові кола знайомств і можливості для поглибленя знань з обраної тематики.
4. Куратор змісту - людина креативна, оскільки він повинен не просто публікувати контент, а й творчо його компонувати, робити цікавим для читача, структурувати, щоб прослідковувалася зрозуміла логіка інформаційного потоку (Цьому мені ще потрібно навчитися).

Аналіз завдання "Відкриті освітні ресурси та куруванння"
З умов завдання нам потрібно було провести аналіз різних освітніх ресурсів для підбору матеріалів по тематиці курування.
Чудовим відкриттям для мене стало середовище "Институт ЮНЕСКО", де представлена хороша інформація по e-lerning. Нажаль, по моїй безпосередній тематиці пошуків у цьому сервісі не було потрібних ресурсів, але існуючі курси мені також цікаві, планую заглибитися детальніше у їх вивчення.
У відповіді на це завдання в своєму блозі я розглянула курси по своїй темі в інших середовищах, які не були представлені викладачами нашого курсу, але саме ці середовища я використовую в своїй роботі, тому вирішила поділитися інформацією.

Пошук інформації на сайті Creative Commons був для мене новим знанням, але я помітила, що такий спосіб значно кращий за методи, які я використовувала раніше. Головне - не забувати користуватися отриманими знаннями надалі, в майбутніх пошуках.

Також в цьому завданні потрібно було провести ліцензування блогу, що виконано успішно.

Аналіз завдання "Використання Scoop.it та rebelmouse.com для курування змісту"
У цьому завданні нам потрібно було зареєструватися у відповідних сервісах та попрацювати з ними, що було також виконано.
Як я говорила у аналізі цього завдання, сервіси досить цікаві та корисні, є чудовою альтернативую того ж самого Bloggera чи Paper.li, але відсутність вільного доступу до них в майбутньому буде утруднювати мою роботу. Тому поки я не знаю чи буду їх використовувати у своїй діяльності, хоча rebelmouse.com - сервіс, який би я поставила за пріорітетний серед розглянутих до цього.

Бажаю слухачам та викладачам курсу "Куратор змісту - 2016" наснаги та гарного настрою, а ще терпіння під час перевірки наших робіт:)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Лицензия Creative Commons
Произведение «Системний аналіз складних систем управління» созданное автором по имени Ірина Юстик, публикуется на условиях лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.